Tuesday, June 26, 2007

I london

Igår när vi anlände så var jag helt utmattad. Så vi sov typ hela dagen och gick bara ut for att äta.
Har redan köpt en tiara.

Idag så gjorde vi camden. Jag har redan spenderat en mindre förmögenhet men känner mig ganska nöjd. Bland inköpen finns ett par fantastiska skor, trojor, en super härlig skiva med världsmusik som de spelade i affären. Jag frågade om han visste vem som spelade och så fick jag veta att de säljer skivan. Ganska dyrt for en skiva £12 men de flesta skivor jag har sett har kostar så mycket eller mer...

Börjar oroa mig over att jag håller på att bli sjuk. Har varit frusen och trött hela dagen, halsen gör lite ont.

Hotelet vi bor på är mysko, jag har försökt få en extra filt i snart två dagar utan resultat, mycket frustrerande. Däremot var frukosten fantastisk, full english breakfast och bordsservering! Mycket mättande.

Hungrig är jag hela tiden. Vet inte vad man ska skylla på, är det luften? Jeppsican gissar på att det är för att jag inte småäter hela tiden.. kanske det!

På det hela taget är det underbart med semester! Hurra!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

2 comments:

Anonymous said...

hoppas du får en härlig semester!

tiarafeministen said...

joda det ska nog ga bra! shoppandet verkar inte vilja komma igag men annars ar det bra!