Monday, June 18, 2007

FiRS-möte ikväll

Håller på att fixa det sista inför kvällens FiRS möte. Denna kväll ska vi mest umgås och lära känna varandra i den nya stryrelsen och jag och Kajsa har lagat maten. Jag har gjort en bulgursallad och hummus. Men det var så länge sen jag gjorde hummus att jag helt glömde köpa Thahin och persilja så det fick jag göra idag och fixa till det sista direkt efter jobbet.

Jag är helt utmattad. Ska jobba som en tok hela veckan. Vet inte vad jag tänkte på... Har fortfarande inte packat klart och nu måste jag städa extra noga också, anledning? Mamma med familj kommer och bor i min lägenhet när jag är i england så de ska få plats, inte hitta mina privata grejer överallt och kanske känna att det är lite mysigt. Men jag är ändå glad över att de kommer och bor här, på det viset så slipper jag hitta någon som vattnar mina blommor =)

Nej, nu måste jag klä på mig och sätta på mig tiaran, it's showtime!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

2 comments:

Mikkan said...

Hoppas ni hade trevligt, satt och mejlade med Kajsa juist innan ni skulle ses! :)

Anonymous said...

Lycka till och trevlig resa!