Friday, June 01, 2007

Fortfarande sjuk- hur är de möjligt?

Igår kände jag mig mycket bättre, jag åt lite, kunde gå runt i lägenheten, min röst funkade. Idag är halsontet tillbaka, slemet lika så, snuvan är absurd och febersvetten ymnig. Jag känner mig blöt och slemig...

Orkar verkligen inte vara sjuk längre, det är olidligt tråkigt.

Finaste Jeppsican ska köra mig till jobben idag för att plocka upp alla löneunderlagen så att jag åtminstånne kan se till att alla får sin lön i tid!

Är helt slut, hur ska det gå...

Andra bloggar om: , , , ,
http://intressant.se/intressant
Blogarama

3 comments:

Anonymous said...

Stackars, stackars :( Hoppas du blir bättre i helgen och hinner vila, vila.

tiarafeministen said...

Försöker, kämpar, huskurar.

Fick idag höra att jag såg ovanligt frisk och pigg ut för att vara sjuk, tacka fan för det när jag har sovit i en vecka!

Anonymous said...

Krya på dig!
Prends soin de toi...