Sunday, June 03, 2007

Vem vann?

Frågan var vad man ska göra med alla flyers som blir över och inte går att återanvända. Bidragen var:

Elise
En anteckningsbok för jobbet?
Billig reklam & praktiskt!

Samuel
Ett nostalgihäfte till framtiden när Fi är stort över världen =). KUL att gå tillbaka till och titta från förr.

Veronica Svärd
Spara och samla alla andra flyers och sälj "Fi:s samlade flyers!" svindyrt i en exklusiv box för Fi-fans om 5-10 år! Signerade av kända Fi-företrädare! :)

Minikvalster
Som kladdpapper när man labbar. Man kan använda baksidan av gamla reklamblad, typ ica, som kladdpapper också. Det spar ju faktiskt lite på miljön.

Mikael
Spara på hög att använda att elda med när miljokraschen kommer?

meta
Gör ett collage.

tiara_anna@hotmail.com
jag skulle rekommendera att använda pappret och göra skojiga figurer i papier mache. med lite tur hamnar de kanske på museum.

Björn Fridén
Tapetsera! Hur tjusigt som helst!

Tanken var att bara en person skulle vinna men det blev två:
Veronica Svärd: motivering: utmärkt att inte bara få nytta av men även tjäna grova pengar på!

Tiara Anna: motivering: jag har förmånga flyers för att göra häften av alla, det skulle sänka värdet (tillgång och efterfrågan ni vet..) så att förvandla resten till konst verkar ju toppen! Man kan göra feministkonst och ställa ut på manifestationer!

Det kommer en varsin tiarafeministpin men posten! (om ni mailar mig era postadresser som jag tyvärr inte har.. tiarafeministen@gmail.com)

Andra bloggar om: , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

1 comment:

Anonymous said...

Jippiiii! Jag vann! :-D