Tuesday, May 15, 2007

Ny dag, nya tag

Idag ska jag äntligen lämna centralaberedskapen vidare till nästa på tur. Det ska bli oooosanolikt skönt! Fick in en sjuksrivning kl 7 imorse och väckarklockan stod på 8.30, så orättvist.

Finaste jeppsican fyller år idag och har beställt som present en skräddarsydd dag i London under vår sommarsemester, fylld med saker jag tror att hon skulle gilla. Så nu måste man sätta igång och leta runt på nätet för att dubbelkolla öppettider mm till alla bra ställen. Tar såklart gärna emot tips om ni har egna smultronställen i London!

Själv ser jag mest av allt fram emot att köpa skor och knasiga grejer. London är en utmärkt plats för sådant. Sist jag var där köpte jag ett par oranga öronmuffar, hoppas på att hitta fler i år!

Andra bloggar om: , , ,
http://intressant.se/intressant

No comments: