Thursday, May 01, 2008

pizza staden

Jag hade tänkt mig att livet som vegetarian i Umeå skulle vara en baggis, när jag var yngre kände jag massor av folk från Umeå, alla var veganer och feminister. Eftersom detta var min bild av Umeå så kan ni föreställa er min förvåning när det enda jag ser i matväg är snabbmat, hamburgare, pizzor och kebab.
På vägen hem gick jag förbi en kinesisk restaurang, som sålde pizza !?!

I slutändan så åt jag på en indisk restaurang som hade sjukt god mat, jag är så mätt så jag förstår inte hur jag ska orka röra mig mer ikväll.

Nu ska jag återvända till mina kongresshandlingar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

1 comment:

Anonymous said...

Ah, den vanliga missuppfattningen att Umeå fortfarande är så radikalt vad gäller feminism, djurrätt m.m.

Men Gandhi (gissar jag?) är världens bästa! Kan rekommendera Schmäck och Rost som superba fika och lunchställen också! Mycket veg där.

//Sara R