Thursday, May 15, 2008

finastes födelsedag

Finaste flickvännen gick och blev äldre igår och därmed lite underlig födelsedagskalabalik.
Planen var att fira hemma hos en släkting eftersom lägenheten fortfarande är kaosartad till följd av alla saker jag har med mig (för bara 2månader...). Men på något vis blev det ett missförstånd och det slutade med panikstädande för att det lite oväntat skulla komma gäster hem till oss istället. Pust och Phu.

Då finaste på sin blogg gnällt om bristen på 25w lampor passade jag på att köpa henne ett gäng som present. Eg fick hon nämligen sin riktiga present när vi var i Umeå. Men jag tycker på något vis att det är viktigt att man får något slags paket på själva födelsedagen.
Båda mina päron betedde sig dessutom som exemplariska stöttande föräldrar och skickade kort! Bra där!!

Noterade förvirrat att i flickvännens familj så sjunger de inte, (tur att jag sjöng på morgonen). Jag försökte även skriva grattis i pyntgelé på hennes gröt men den bara smälte ihop och rann ut, försökte rädda med strössel men det syntes inte bättre för det. I slutändan såg det nog ganska festligt ut och finaste flickvännen uppskattade det!

Tjoho!



http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: