Friday, May 02, 2008

Då var det dags igen..

Vaknade och var obegripligt trött. Snoozade i säkert 30min och har eg inte tid att sitta här och blogga..

Börjar undra om det är min indisk mat och pizza diet som håller på att slå ut min vanligtvis hälsosamma och stresståliga kropp? Idag äter vi lunch på kongressen och sen är det kongress-middag och om jag har förstått det rätt kommer ingen av dessa måltider innefatta indiskt eller snabbmat. Hoppas, hoppas!!! (till och med finaste flickvännen mår dåligt av denna kosthållning och hon kan ändå äta kött och har ingen diet...)

Återkommer från kongressen, ska nu panik duscha och äta frukost.

Idag börjar vi rösta på motioner och proposititoner, fler folk kommer ansluta sig och spänningen ligger i luften. Bara att hoppas på att jag inte kollapsar av näringsbrist innan vi kommer igång.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: