Saturday, February 09, 2008

Tiarafeministens fi-helg

Gårdagen präglades av packningspanik. Allt som skulle med till feministiskt form behövde packas om. Från en flyttkartong till en resväska (eftersom tanken var att jag skulle transportera den själv i lokaltrafiken). Trots min exeptionellt stora resväska fick sakerna inte plats. En sportbag, en stor påse och en ryggsäck behövdes för att rymma alla dessa saker.
Konceptet att själv bära grejerna gick i stöpet och i slutändan tvingades finaste flickvännen köra mig. Så allt arbete var i slutändan inte riktigt nödvändigt.. jaja.

Just nu befinner jag mig på feministiskt forum (jag äääälskar mobilt bredband!) och planen är att blogga och rapportera kontinueligt hela helgen!

Nej, nu måste jag vakta Fi-bordet och spana på saker att rapportera!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: