Saturday, February 02, 2008

skona mig från facebook

Jag är så trött på facebook, jag har en massa vänner inlagda, kan inte påstå att vi börjat umgås mer för att vi är det, jag får mail där istället för till min inkorg, och sen får jag mail i min inkorg om att jag fått ett mail på facebook. Snacka om en massa extrajobb. Folk bjuder in en till grupper, vill att man ska göra en massa jävla test typ "hur sexig är du? vågar du jämföra.. " eller "Gösta Begtson vill veta om ni gillar samma filmer, ta det här fåniga moviequizet så får du veta".

Vem orkar, har tid, lust att ägna sitt liv åt detta???

Nej, skona mig!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

3 comments:

Anonymous said...

Å, jag har bestämt mig för att inte gå med och det känns sskönt;-)

Tycker bloggen och vissa forum räcker!

tiarafeministen said...

Ja, det räcker mer än väl! Fatta vad man skulle kunna göra med all den tid man slösar bort på facebook...

Anonymous said...

Gör som jag och gå ur! ;) En dag fick jag bara nog av vampyrbett, movie quizar, inbjudan till ditten och datten och folk som 'engagerar' sig politiskt via att gå med i en FB grupp - haha vilket skämt. Över 100 pers i kontaktlistan med inte ringde telefonen hemma mer för det.. nej tack, världen klarar sig utan Facebook! Tack för en bra blogg och trevlig läsning! :)