Tuesday, February 05, 2008

De flummigaste ting ska tydligen testas

Desperata tider kräver desperata åtgärder eller vad är det man säger? Efter ett halvår av småsnuvighet, sår runt näsan pga all snytning mm har jag idag köpt och använt en sk nässköljare. Jag har sett den både på Oprah och du är vad du äter och båda gångerna har jag tänkt "gud så äckligt, hur kaaan dom". Men sen skaffade pappa en, och alla pratade om hur bra det var. Finaste flickvännen ville också ha en... så ja, desperata tider som sagt.

Grejen är att det inte var så otäckt som jag hade föreställt mig. Jag trodde jag skulle dö av syrebrist och en underlig känsla av att nästan drunkna men faktum är att jag mest upplevde en känsla av förvirring när ngt rann ut ur min näsborre... Känner mig lite friare i luftvägarna, hmm.. återkommer i ärendet när jag vet mer...




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: