Monday, October 27, 2008

även den bästa organisatören..

.. behöver sova ibland.

Jag sitter just nu och paniklägger ett schema för november. Jag tog över uppdraget förra veckan och lamslogs då av att det inte fanns schema eller personal nog att fylla det. Sen dess har vi alla legat i för att få rätsida på situationen. Nu har vi kommit så långt att alla assistenter har fått fylla i blanketter med sina önskemål och när de inte kan. Dessa lappar hämtade jag för en timme sen och har sedan dess suttit och knepat och knåpat. Det finns fortfarande lite hål att täppa till men det ser bättre ut.

Morgonen blir stressig då alla som inte kontaktat mig eller lämnat in sina lappar måste kontaktas och allting dubbel och trippelkollas.

Har jag nämnt att jag dessutom jobbar ca 11h vanligt förvärvsarbete också?

Natti-natti

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: