Saturday, October 25, 2008

Tjooho! eller adsense rapport

Jag har ju sedan jag inledde detta experiment med reklam på bloggen ställt mig två frågor.
1. Finns det pengar att tjäna?
2. Är det värt det? (alltså stör det läsarens upplevelse av bloggen mm)

Idag har jag för första gången slagit över 100dollar. Sen i våras har reklam på bloggen inbringar 105,54 totalt och jag har fortfarande svårt att avgöra om det är mycket eller lite pengar. 100dollar är vad man måste få ihop för att till och börja med få en utbetalning.

Vad gäller läsarupplevelsen så är det ännu ingen som klagat. Betyder det att ni inte störs av den?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
http://intressant.se/intressant
Blogarama

2 comments:

Anonymous said...

Jag störs inte! grattis till lite fickpengar ;-)

meta said...

Mig stör det inte, bara det att jag glömmer klicka på länkarna ibland. :-)