Thursday, October 16, 2008

Mer på hälsofronten

Som att det inte är nog med att alla försöker skrämma upp dig att tro att du är sjuk så har de fullt upp med att få dig att självmedicinera dig frisk. Visst är lite hälsotips bra men herregud, om jag gjorde hälften av de saker som rekomenderas under en veckas blaskläsning så skulle jag inte hinna jobba som vanligt.
Ibland mår man ganska dåligt av att försöka må bra. Varför kan vi inte bara konstatera: om du vill må bra ska du 1) sova regelbundet och minst 6h/natt, 2) äta varierat och regelbundet, 3)motionera.

Läs själva:
Slipp ballongmage med hypnos (!?)
Slipp stress och oro med grönt-te piller
Johannesört kan bota depression
Mirakelpiller botar höstdepressionen
Superpiller mot PMS och finnar
Vaccinet som får dig att sluta röka
Panikångest- så botar du dig själv
Naturmedicin som funkar

Jag blir knäpp!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,


http://intressant.se/intressant
Blogarama

1 comment:

Anonymous said...

Hahahaha. Jag med. Totalt koko. Är så trött på mirakelmedel att jag kan dö!!!

ha världens bästa helg. Kraaaaaaaaam