Friday, July 06, 2007

Snart är semestern slut...

.. men inte känner jag mig utvilad. Försöker skriva klart uppsatsen men det lär ta lite längre tid än jag väntat mig eftersom jag måste låna några av böckerna jag använde och kolla upp lite sidnr mm. Jobbigt!

Första delen är nu bearbetad till ca 90% och det är ju alltid något. Ska försöka återvända till skolbänken på halvtid till hösten och läsa om teori och metodmomentet som jag aldrig gjorde. Det kanske också är ett lagom sätt att komma in i studietänkandet igen. Jobba parallet är vad som gäller, befattar mig helst så lite som möjligt med csn efter vårens incidenter...

Johanna har varit en klippa i uppsats stöttandet, hel härligt! Hon har t.o.m. skrikit lite på mig, vem hade anat?

Ser verkligen fram emot Almedalen, dels för att jag verkligen älskar att prata politik och jobba med F! men även för att jag får träffa alla människor i F! som jag så sällan ser. Här kan ni kolla vad jag ska göra i Almedalen.

Jeppsican är i Köpenhamn just nu och skojar till det med Pegah och Lina men kommer hem imorgon så jag precis hinner säga hej innan jag åker till Almedalen.

Är så trött!

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: