Monday, July 09, 2007

Måndag, dag 1 del 1

Dag 1 börjar med att jag försover mig. Rusar till tältet för att packa upp, bärandes på en massa grejer. När jag kommer fram är tältet inte uppe, det har blivit något strul med tillståndet och vi bara väntar och väntar.

Att packa upp ett partytält var svårare än jag trodde..

Större delen av dagen ägnade jag åt att packa upp prylar, fixa med bord och tält samt bemanna.
Jag har träffat en massa roliga människor, haft intressanta samtal om både det ena och det andra. Här är allt så blandat, "hatar ni män" frågorna trängs med frågor om likhetsfeminism, skolpolitik och samtyckeslagstiftning. Alla har sina hjärtefrågor. Många kommer och vet inte vad feminism är, eller att F! finns. Samtidigt så finns det folk som har djupa frågor om programmet. Det är hur härligt som helst.

Jag fick en liten spontan inbjudan att delta i en debatt på onsdag som handlar om skolpolitik, betyg och friskolor. Eftersom jag älskar att debattera så sa jag självklart ja =)

Glömde helt att ta bilden på tältet, gör det imorgon.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: