Wednesday, July 11, 2007

Dag 3, snart åker jag hem

Buhu, vill inte åka men imorgon börjar jobbet igen...

Debatten gick bra, frågorna rörde sig mycket kring betyg och lärarnas kompetens.
Jag lyckades även riva av en applåd när jag förde fram F!-kravet på att slopa meningen "i överenstämmelse med den etik som förvaltas av kristen tradition och västerländsk humanism".


På bilden här ser ni hur kort jag är i förhållande till bordet... svårt att se mig när man satt på golvet... Suck för att vara kort.

Natten var inte så mycket bättre än den föregående, men snart sover jag i min egen säng.

Avslutar lite med en till bild av tältet


(fr. vänster: Helena, Karina och Samuel, jag sitter bakom bordet)

Och en bild på mig och Mikael:


http://intressant.se/intressant
Blogarama

Andra bloggar om: , , , , ,

1 comment:

Anonymous said...

ÅÅÅåå, jag önskar jag kunde vara där. Har fått följt att från tv:n istället. Såg Mikael i vimlet faktiskt.
Nästa är kanske