Thursday, July 10, 2008

Dag 4 etapp 1

Hej och hå. Upp tidigare idag. Vi har äntligen fått tältplats i stan, superplacering på Donnersplats.
Morgonen har alltså ägnats åt tältinredning och annat fix. Stod sedan i tältet till 11.00.
Har handlat och lagat lunch (kan omöjligt äta ute i denna skräpmatsstad).
Sitter nu och laddar det sista inför kvällens debatt på temat Alkoholpolitiken om 20år.
Jag kommer sitta tillsammans med en massa representanter för ungdomsförbunden.
Som ordf. för Fi Stockholms Universitet antar jag att jag är det närmaste ett ungdomsförbund man kommer =)

Känner mig lite deppig över att trötthet och en massa oväntad administration har hindrat mig från att mingla runt och lyssna på alla intressanta föredrag.
Finaste flickvännen har blivit varm i kläderna och skuttar runt på olika seminarier och debatter. Är lite avundsjuk.

Har bilder på fina tältet, de kommer upp senare.

Vad gäller Göran Hägglunds tal igår så kan man säga att Mona överskuggade honom totalt, alla som kommer efter kommer ha mycket att leva upp till. Till råga på allt så stod han och läste innantill, hur kul är det??? Fullständigt oengagerande. Suck!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: