Thursday, July 10, 2008

Almedalen funderingar

Har missat mycket av veckan pga hälsan, avstår ikväll från att ge mig ut och mingla, igår gick jag hem tidigare för att vila. Lovar mig själv att vara i högform till nästa år. Ska sova en vecka innan.

Imorgon ska jag försöka ta igen alla missade seminarier genom att gå på i alla fall 3. Sen blir det lite tal vid Donners plats. Har en ambition att skriva ett nytt tal tills dess. Får se hur det går, verklighet och ambitionsnivå har inte riktigt lyckats jämka sig. Jag ger efter för kroppen och tröttheten. Fast det är nog ganska sunt.

Veckan är snart slut, deppigt.

Vi har pratat mycket om mingel denna vecka, hur ska man mingla, var ska man mingla och med vem. Tror inte jag är en strategisk minglare, i egenskap av ordförande för Fi Region Stockholm så kanske jag borde vara det, vad vet jag. Jag minglar mest på intresse och delvis på slump. Fast de mingel jag har haft tid med har varit riktigt trevliga.

Tältet har under dagen varit härligt, känns så skönt att ha det, lite av en fast punkt. Folk är även glada av att vi fått den plats där nationaldemokraterna tidigare stått. Folk har kommit fram och tackat för att vi varit där bara av den anledningen.
Idag sålde vi även den paljett Fi-tröja som jag suttit och broderat på. Alltid skönt när ens hantverk uppskattat =)

Nej, nu säger kroppen ifrån och det är dags att sova igen...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: