Tuesday, July 08, 2008

Dag 2 etapp 2

Efter morgonens strapatser drabbades jag av monstersmärtor i huvudet och blev sängliggande till ca 15.00
Jag han knappt upp och renskriva mitt tal fören det var dags att bege sig ned till Donnersplats och hålla det. När vi kommer dit visar det sig vara ngt slags strul med ljudet, trots 2miljarder dubbelkollningar så finns där nämligen ingen ljudanläggning. Så i panik kör vi ner vår egen lilla ljudanläggning och drar igång ca 20min försent.

Lite nervöst var det men det gick ju bra. Och kul var det, jag älskar ju att hålla tal och prata med folk. =)

Sen gick vi och lyssnade på ett annat tal, nämligen Mona Sahlin. I år var hon mycket, mycket bättre än förra året, hon gick ut hårt med krav och besked, gav kritik och levererade lösningar. Dynamiskt och bra.
Hon tog även upp jämtälldhet som en viktig fråga. Däremot var det inget EU prat, men det verkar vara en allmän grej, man märker inte att det är Europaparlaments val om bara 1 år.

Nu ska jag krypa till kojs, fortfarande inte helt återställd från sömnbrist och huvudont.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: