Sunday, August 05, 2007

Pride Söndag

Jisses vilken dag. Upp 05.30 igen, jobbade till 14.45 precis som igår, men denna gång så bytte jag om och åkte snabbt till parken. Insåg dock att jag hade lite extra jobb att göra som inte kunde vänta så jag satte mig snabbt med lite gatinternet:


Sedan var jag såklart tvungen att sitta och ringa vikarier en stund
Sedan bar det av till den stora shoppingturen. Först en sväng till boktältet där jag köpte 7 böcker, varav en till Johanna. Sedan till QX tältet för att köpa en prideflagga till Johanna som hon överväger att ge till sin mamma.
I tältet brevid vårt tält fanns en mycket skum liten shopp där vi köpte e skojig present til Johanna:
Vi åt även världens godaste kladdkaka! Tack för den chokladkoppen =)
Det kändes lite skumt att packa ihop tältet men samtidigt skönt, inte bara för att jag nu slipper oroa mig för grejerna men främst för att jag har varit så trött. Det enda som är kvar är att inventera allt som sålts och redovisa pengar till olika folk samt returera resten.
Avslutar med en bild på Ritas regnbågssoffa som letat sig till parken tillsammans med ett vackert foto på Rita på Motorcyckel utanför rådhuset. Jag skrev några ord i Kondoleans boken, trots att jag skrivit i boken i tältet också. Fick senare veta att de höll en tyst minut för henne på regnbågsmässan. Hon berörde så många människor, fler än vad jag fattat tidigare.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: