Sunday, August 19, 2007

Den galna veckan

Veckan är fylld av dubbelpass, möten och galenskap.
Ska jobba tre pass på två dagar, men minimala mellanrum. Kommer att vara så trött!
Ska på FiRS (Fi Region Stockholm) möte på onsdag. Just nu mailar vi som bäst om när i veckan vi ska nästa Studentmöte och på torsdag ska jag på jobbmöte. Så det känns lite hektiskt.

Men i helgen är jag ledig. Jeppsican och jag ska på Opera och på söndag ska jag ha möte med Kajsa Claude om en studiecirkel för F!or vi planerar (våga tala inför grupp).
Ska dessutom försöka kläma in lite fika under veckan och kanske någon liten öl...

Har nu fått besked från genus institutionen, så nu ska jag läsa teori och metod momentet på C-kursen som jag aldrig riktigt läste medan jag gick kursen. Jag antar att detta innebär att jag kommer att försöka jobba lite mindre men ändå jobba. Jag vill nämligen inte ta csn i onödan

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,
http://intressant.se/intressant
Blogarama


No comments: