Sunday, November 09, 2008

Tillfällig reklampaus

En av mina läsare uppmärksammade mig på faktumet att en av annonserna som ligger under en av mina inlägg länkade vidare till nationaldemokraternas hemsida.

Jag har gått in och lagt upp ett filter för annonser från dem men det började inte funka tillräckligt snabbt så nu försöker jag ta bort all reklam från bloggen tills den är ren och vi försöker igen om ett par dagar. Fast det är inte helt lätt att få bort annonserna. Jag har suttit och klickat som en idiot hela dagen utan resultat.

Har ni fler adresser jag bör spärra? Jag har spärrat sverigedemokraterna också. Vilka fler? Maila mig gärna, antingen på mailen eller på facebook!

Tack!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
http://intressant.se/intressant
Blogarama


4 comments:

Kulturbäraren said...

Varför skulle du spärra Sverigedemokraterna? Tål du ingen yttrandefrihet på din blogg?

tiarafeministen said...

Bara för att jag anser att de har rätt att yttra sig betyder det inte att jag måste ge dem gratis utrymme på min blogg som inte sympatiserar med deras budskap eller hur?

Kulturbäraren said...

Jo, förvisso. Men jag tror inte att sd har några Googleannonser längre. De fick inte ha dessa 2006 i alla fall. Jag blev också ganska paff när jag såg att nd hade roffat åt sig sådana annonser. Ganska magstarkt.

tiarafeministen said...

Jag ser det som en ren säkerhetsåtgärd!

Och ja, det är lite magstarkt!