Sunday, March 30, 2008

partymusik

Okey, fest i helgen och då kommer det stora ångest momentet: musiken.

För ett par år sedan hade jag ett gäng vänner som alltid tog med sig en massa skivor och utnämde sig till Djs och såg till att det var drag och dans hela festen. Numera är det ingen som orkar leka med steron vilket gör att man bara sätter på en skiva i bakgrunden och så sitter folk mest och pratar i små klungor i hela lägenheten. Det blir lite mer intellektuellt samkväm och lite mindre röj på det viset. Men nu har jag tröttnat. De som vill prata kan ju sitta i köket så jag får dansa lite i mitt eget vardagsrum.

Alltså sitter jag och försöker knåpa ihop en låtlista på datorn som kan gå under kvällen, som ett oändligt blandband. Men guuud va svårt det är att välja.

Lyxproblemen tar aldrig slut!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: