Monday, August 18, 2008

She's a good girl

Suck.

Duktig flicka som man är så är jag helt utsliten. Ryggen gör ont av allt bärande på centrala beredskapen, huden är glåmig av sömnbrist och kosten är tråkig eftersom den måste vara nyttig och tidseffektiv. Mitt hem är kaos. Jag har fortfarande inte köpt några möbler sedan jag flyttade tillbaka efter stambytet, det var snart 2 månader sedan. Majoriteten av mitt liv är fortfarande i kartonger. Det är otroligt påfrestande att leva på detta sättet.

Idag var jag inne på blocket där jag säg de perfekta emma stolarna och de var självklart redan sålda när jag såg dem. Jag blir galen. Det finns ett par som inte är helt perfekta med som ser fina ut, frågan är om jag ska köpa dem i alla fall... suck, jag vet faktiskt inte...

Carolin smsade mig och berättade att hon sett årets första annons för julbord. Hur sjukt är inte det??

Veckan är ett myller av möten och arbete, duktiga flickor sover ju ändå inte...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,
http://intressant.se/intressant
Blogarama

1 comment:

Mikkan said...

Vännen, tänk på att ingen blir glad när duktiga flickor går sönder... Kram!