Thursday, April 24, 2008

prylmani och packningshysteri

Detta med stambyte har verkligen öppnat ögonen för hur mycket prylar jag äger, jag är en riktig hamster. Jag shoppar förmycket, inte så att jag får problem med ekonomin, tömmer sparkonton eller något sånt. Däremot är min lägenhet överfull med prylar, skor, kläder och gud vet vad.

Jag har t.ex säkert 5 oanvända anteckningsblock, har hittat dem lite här och där, nån i bokhyllan, en annan i en låda osv. Galenskap.

Jag tror aldrig att jag slängt så mycket grejer!

Det värsta är att det känns som att jag aldrig kommer att bli klar med packandet. Igår försökte jag få min värd att leverera fler flyttlådor men det gick inte eftersom de var slut. Så nu ska de levereras idag. Problemet är att det var igår jag var ledig från jobbet för att packa... Ynk!

Majoriteten av de snygga kläderna och skorna befinner sig nu hemma hos finaste flickvännen där jag ska bo under hela stambytet (så läskigt) och att sova hemma känns lite skumt, för mitt hem är ju där mina tiaror bor.. =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,


http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: