Tuesday, April 29, 2008

Färdig flyttad och inne i packningsfas 2

Nästa steg i mitt packande är så klart packandet inför kongressen. Vad ska jag ta med mig, vilka smycken, vilka kläder och framför allt vilka tiaror?

Tvättstugan bokad till morgondagen eftersom jag bara utgår ifrån att allt jag vill ha redan ligger i tvätten... (kallas det självinsikt?)

Har även frigjort onsdagen för andra saker ex. panikshopande.

Idag ska jag åka och köpa tröjor åt mig och Samuel som jag sedan ska gå hem och trycka på. Texten "medlemmarna är viktigare än pengarna" ska tryckas och sedan bäras på kongressen för att ytterligare synliggöra vårt upprop.
Vi ligger verkligen i för att skapa debatt om detta nu. Beslutet att sänka medlemsavgiften måste förankras i organisationen, alternativa budgetar kanske måste föreslås mm. Planer som kräver planering helt enkelt.

Toppa håret står också på dagens agenda. Gäller att vara 100% kongress fin. =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: