Saturday, March 14, 2009

Stora servicedagen på jobbet


Idag sitter jag på gullmarsplan. På många sätt trevligt. Här finns kunder av alla slag och sorter. Frågorna är mer varierade och det finns fler personer som behöver det där lilla extra i serviceväg. Det lilla extra råkar vara min specialitet. Mycket av dagen ägnas åt att lugna arga kunder som inte fått sin smsbiljett. Telias nät har nämligen problem. Mycket ursäktande och hänvisande till kundtjänst blir det... Sist men inte minst en påminnelse till er med månadskort. DET ÄR MENINGEN ATT NI SKA DRA ERA KORT! Gör ni inte det måste jag visera dem manuellt... Krångel för alla inblandade helt enkelt.

2 comments:

meta said...

Det nya accesskortet är helt underbart. Behöver inte dras, viks inte sönder. Bästa uppfinningen sedan enhetsbiljetten. ;-)

tiarafeministen said...

Det finns många fördelar med accesskortet och jag ser fram emot att se hur det kommer funka när det även ska användas för enkelresor, laddas med pengar mm. Där kanske det blir mer administrativt strull. Den som lever får se =)