Thursday, March 12, 2009

Nu kan jag mobilblogga också

Har äntligen räknat ut hur jag aktiverar funktionen för att mobilblogga vilket förhoppningsvis kommer ge både mer bilder och mer omedelbara reaktioner på omvärlden. Ser fram emot att erbjuda er denna möjlighet och inblick i mitt liv. =)

Har inte riktigt fått klarhet i vad det kommer kosta än... Antar att mina adsense pengar får täcka upp kostnaden för mitt mobilbloggande.

På adsense fronten är det fortfarande skumt, först är ett klick värt 0,37dollar och sen är 7 klick samma dag bara värda 1,77dollar totalt. Hur funkar det? Kanske olika priser beroende på vad man klickar på, eller hur många gånger man klickar på sidan man hamnar på??
Ska snoka i detta...

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

No comments: