Sunday, March 08, 2009

Alexander Chamberland lämnar mp och går med i Fi

Spännande nyheter når mig via Veronicas Blogg. Självklart är det glädjande när vi får nya anhägare. Inte bara pga vår sänkta medlemsavgift utan även vår fantastiska politik och ideologi.
Läs också debattartikeln.
Vår egen tokfeminist har också lite att säga om saken.

Personligen så är jag bara väldigt, väldigt glad. Det är 8mars, min lilla syster (bybbelbob) är här för att fira med mig. Igår gick vår uppesittarkväll med Tiina Rosenberg jättebra. Jag är peppad, jag är inspirerad och detta är bara som en liten bonus. The cherry on top.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama

1 comment:

Anonymous said...

Det är nog bäst det för Miljöpartiet, som knappast har behov av den sortens trendriktigt bängfeministiska överklassdamer. De håller ju för fan på och sänker hela samhället med sin intriganta inkompetenskultur! - Kamp för kvinnors sak behövs nog, men då är det folkets kvinnor det ska gälla. Det där FI däremot, är ju bara fjomp rakt igenom hursomhelst, så varför bry sig. Hela rödgröna röran är dock så pass genomförpestad av dylikt jidder, så förestående massflykt av manliga väljare får nog anses i hög grad påkallad. Därmed inte sagt att Alliansen är ett bra alternativ, men, för all del, hellre kolera än pest, kan man resonera.

- Peter Ingestad, Solna