Monday, June 09, 2008

Värmeslag

Jag vet nog hur ni glädjs åt värmen och solen som ger kroppar spännande nya färgnyanser. Men jag håller på att smälta bort.
Jag tål inte sol, blir svimfärdig av all värme och springer runt i stora hattar, tunna blusar, långa kjolar, allt i ljusa färger. Känner mig som en kolonialbritt! Suck.

Jag konsumerar vatten som en jag vet inte vad och det kostar en förmögenhet eftersom jag inte kan släpa på en dagsförbrukning utan måste ladda på underdagen med dyra flaskor mineralvatten.

Önskar att jag var ledig eller åtminstånne att jag jobbade i spärren under dessa dagar. Spärren har utmärkt luftkonditionering, man kan praktiskt taget sitta därinne och frysa.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: