Saturday, January 26, 2008

Organisations-stress

På tisdag har vi öppet möte med Gudrun Schyman i Huddinge Folkets Hus, som kampanjsamordnare innebär det att jag har supermycket att göra. Affischeringen måste öka, flygblad måste delas ut, internetkalendarier måste informeras och två tusen andra små saker. Jag är helt enkelt slutkörd och sönderstressad, ligger lite bakom i min tidsplan vilket innebär att jag måste öka tempot under söndag och måndag.

Känner mig aningens risig efter min utehelg så jag längtar mest efter att sova men samtidigt så har jag jobbat så hårt för detta att det helt enkelt måste funka! Får sova nästa helg istället...

Kanske ses vi i Huddinge på tisdag =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

http://intressant.se/intressant
Blogarama

No comments: