Saturday, November 10, 2007

flygblad, sömnbrist och grannar på italienska

Jaha tjoho, då jobbade man till 04.00 för att gå upp 10.30 och göra sig redo för flygbladsutdelningen i kungenskurva. Det gick bra, ingen förfrös sig, men vi kortade av ganska mycket för att se till att det inte hände.
Första flyern jag delade ut gav jag till en kille som mycket entusiastiskt sa "ja! det är kul!", det är ju en bra start.

Sen gjorde jag såklart en liten shoppingrunda och har nu köpt 2 julklappar! snacka om att börja i tid.
Har även återupptagit mitt stickande och köpte därför lite garn. Handarbeta är så avslappnande men samtidigt produktivt, alltså en utmärkt sysselsättning för arbetsnarkomaner. Har för första gången stickat med riktigt tjockt garn och stickor i stl 8 vilket gick supersnabbt! Jisses vilken produktionstakt!

Men jag är såklart sjukt trött. Skulle sova lite när jag kom hem men det gick sådär... Varför frågar du dig såklart? Jo, mina grannar grälade, vanligtvis är de tysta som i graven men idag skreks det på italienska, därmed vet jag inte vad saken gällde, endast att det gick i vågor och tog 40min eller mer. När de äntligen tystnad började det istället att smälla och smattra utanför fönstret vilket jag tolkar som att nyårs oljudet har börjat! Suck!
Smällare, raket mm är djävulens påfund!

Nej, vad ska man göra...

http://intressant.se/intressant
Blogarama


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 comment:

Anonymous said...

ALL cred till dig och ditt engagemang. Heja!

Och sömnbrist är inte bra. Var rädd om dig!