Sunday, April 15, 2007

kreativa Linnéor

Det är inte ofta jag gör F! smycken till mig själv, jag har redan typ 12 sett i alla möjliga färger, men detta var en kombination som jag inte hade. Har knåpat ihop dem under kvällen. Örhängen, brosch och mobilsmycke.

Ska bara hitta ngt f!nt att ha dem till och ett bra tillfälle.

Fick krångla med kameran som fan för att få fram denna bild. Kameran jag fick av Carolin har ett glapp i batteriluckan (insåg jag till sist) så jag försökte få den att överföras till datorn utan att fatta varför det inte ville funka...

Självklar kan ni specialbeställa F! Smycken i era egna favvofärger. Hör av er bara.
Priserna är
Örhängen 120kr/par
Broscher 70kr/st
Mobilsmycken 70kr/styck.
ev porto tillkommer.

Och kom ihåg: all vinst går till F! student där den spenderas mycket förnuftigt =)

No comments: