Wednesday, October 31, 2007

Jisses vad timmarna flyger

okej, det ska erkännas: jag gick inte upp när klockan ringde imorse, jag tog en liten sovmorgon. Problemet är att när jag sedan sovit så insåg jag att det var en massa andra saker som jag också borde fixa...
Så sen spenderade jag 2½ timme med att ringa, skriva ut och maila. Allt för Fi's räkning...
Sen skulle jag "bara" ringa Carl-Johan för att boka den där intervjun, men då undrade han om vi kunde göra det direkt.. så ja, då blev det så..

Nu är jag ca 5timmar efter i min tidsplan och som vanligt så är det studierna som fått lida. Ska nu bums ta itu med det jag eg skulle göra. Måste pressa nu, ska ha Fi Stockholm kampanj möte ikväll.

Just ja, måste ju åka och kopiera också... Helskotta!

http://intressant.se/intressant
Blogarama


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

No comments: