Thursday, September 06, 2007

Tiarafeministens äventyr på Facebook

Jaha, så nu har jag gått och skaffat mig ett konto på facebook, vem hade anat?
På en kväll har jag skaffat 20 vänner och gud vet hur många jag har bett att få bli vän med.
Insåg inte att det var så många F!-folk där... Ingen av dem har nämt det för mig... skumt!

Har fortfarande inte en sida på my space vilket antagligen är nästa grej jag kommer att få höra att jag borde göra... jisses.

Har feber och mår dåligt, sjukskriven och sängliggande. Suck!

http://intressant.se/intressant
Blogarama


Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

2 comments:

Minikvalster said...

Jag addade dig.
Hoppas du tillfrisknar snart!

Anonymous said...

Se där! Jag gick också och skaffade mig ett konto på Facebook och vips fick jag feber, förkylning och sängen kallade!

Innehåller Facebook virus måntro? :-/