Saturday, August 15, 2009

Tiarafeministen+Fi= Sant

Så har det självklart varit länge. I torsdags så skickade jag in min nominering för riksdagslistan 2010. Min förhoppning är att få en hyfsad eller till och med toppen placering och sedan köra gasen i botten på personvalsfronten. Om denna förhoppning blir sanning har jag lite vänner som kommer backa upp mig på olika vis. Men självklart kommer både jag och Fi behöva mera hjälp.

Bästa sättet att hjälpa till är att redan nu bli medlem. Du kommer undan med så lite som 30kr (30-300kr är priset, du väljer) och vi växer oss starkare. Höga medlemsantal säger mycket om vår potential och att kunna säga att vi ökar med 20% eller har fått 500 nya medlemmar i augusti visar att vi är på frammarsch på alla fronter. Och även om det bara är 30kr så är pengar alltid pengar. Din insats i tid är naturligtvis viktigare än alla pengar i världen.

Hjälp oss göda vårt valfläsk!

Själv håller jag på att spara pengar för att ha råd att vara ledig för att valkampanja. Målet är att kunna vara ledig ca 8 veckor... Det lär bli kämpigt men man måste ju sikta högt. Vad vore tiarafeministen utan sin höga ambitionsnivå??

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama

Bookmark and Share

2 comments:

Anonymous said...

Ja, hoppas F! vågar satsa på något annat än bara personvalskampanjer för Gudrun Schyman. Du vore verkligen en fantastisk representant för tiarafeminismen i riksdagen! Go girl go!

Engraved said...

Jag har redan börjat göra Tiarafeminist-affischer. :)