Friday, July 03, 2009

Det senaste på adsense-fronten

Ibland går det fort, som just nu när klickandet varit mer frekvent än tidigare. Saldot är nu uppe i 88,85 US$ vilket innebär att det endast är ca 12 dollar kvar tills jag kan få en ny utbetalning.

Med tanke på att min stora fina laptop dog i en tragisk ramlingsolycka så känns det extra bra med ekonomiskt påslag att se fram emot.

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Bookmark and Share

5 comments:

meta said...

Tjoho! Nu är det nya länkar att klicka på också! :D

tiarafeministen said...

Men jisses vilka skumma länkar i vissa fall, och det värsta är att jag inte vet vart de leder alltid eftersom jag i mitt avtal lovat att inte trycka på dem.. Hmm... Varna gärna om det är något jag borde gå in och blockera..

meta said...

OK, det ska jag göra.

Under EU-valet var det lite lustiga länkar som ledde till moderaterna...

tiarafeministen said...

Grejen är att jag inte har något emot om det är reklam för ex moderaterna eller något större komersiellt företag. Jag vill bara slippa annonser från ex SD och liknande.

Det är ju den som lägger ut annonsen som betalar för era klick. Om ni klickar på en moderaterna annons men inte går med i moderaterna har det ju fördelen att jag får mer pengar och de får mindre medan jag inte har ett lika stort behov av att tjäna pengar på organisationer som jag sympatiserar med, för dem gör jag gärna reklam gratis.

meta said...

Just nu har maranatarörelsen "När är din dödsdag?", vet inte hur du ställer dig till dem.

OK, är det så attdet är annonsörerna som betalar, så är det ju bra. =)