Tuesday, December 11, 2007

Tiarafeministen vs kroppen rond 43

Okej, gå tillbaka till jobbet var en dålig, dålig idé. Varför kan jag inte bara stanna hemma tills jag är frisk?? Jävla arbetsnarkoman Linnéan... Jag hade antagligen inte varit så här sjuk om jag tagit det lungt och kurerat min lilla förkylning för typ en månad sen... Gaaahh!

Så imorgon måste jag bege mig till vårdcentralen för att få ett intyg på att jag har feber och yrsel... Antar att de kommer ge mig lite antibiotika...

http://intressant.se/intressant
Blogarama


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 comments:

Anonymous said...

ÅÅÅÅÅ, det finns ingenting värre än att gå sjuk lång tid. Okej när febern är hög och jag sover mycket, men sedan då jag är för sjuk för att jobba men för frisk för att bara sova blir jag så rastlös. Jag VILL jobba, jag VILL ut, Jag VILL träna.

Hellre helt däckad tre dagar än halvdäckad tre veckor. Det är hemskt.

Stort krya på dig!

tiarafeministen said...

Håller med du, orkar inte jobba men det finns en gräns för hur mycket man kan sova efter ett tag.

Har sett alla filmer jag har hemma, vissa två gånger... Är så uttråkad...