Thursday, October 27, 2005

En stund av glädje kan göra så mycket

Dagen började katastrofalt, jag gick inte upp i tid, snoozade i en oändlighet och åt ingen frukost. Mådde så dåligt att jag ringde och sjukskrev mig från ett möte och siktade återigen på sängen. Till min förskräckelse insåg jag att jag och alla andra F!student medlemmar har tagit på oss att göra 5 knappar tills värvningen imorgon.Gahh.
Så det var bara att släpa sig upp och klä på sig.
Innan jag gick kollade jag min mail, och därefter ringde jag upp en kontakt för att få klarhet i hurvida vi skule ha möte ikväll eller ej. Till min förvåning skäller hon ut mig för att jag inte tagit ansvar för en massa ansvarsområden dom hon påstår att jag tagit på mig. Jag försöker förklara att jag inte har tagit på mig det ansvar hon tror och ber om ursäkt för missförståndet. Men ursäkten godtas ej. Ledsen och arg åker jag till kulturhuset.

Och där bara vände det!

Det är så otroligt roligt att göra knappar!

No comments: