Monday, May 11, 2009

Mycket på en gång

Har hållit i en spärrkurs i helgen som avslutas den 19de. Det har varit en bra helg, det är så roligt att undervisa och jag känner hur jag lever upp!

Däremot så sover jag skumt, vaknade idag med en enorm smärta i min vänstra axel. Hur har jag legat???

Friskhetstecken är att jag idag orkade blädra igenom tidningen. När jag varit som mest stressad så läste jag inget, såg inte på nyheter eller lyssnade på pratradio. Jag orkade inte engagera mig i världen. Tar därför nyhetsläsandet som mycket positivt tecken på att min försöka varva ned kampanj går framåt..

Det är delvis därför som bloggen lidit så, jag kan ju inte skriva om världen när jag inte orkar se den själv.

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama




Bookmark and Share

No comments: