Tuesday, May 05, 2009

Att brinna mycket men inte ut

Kan efter 3 nätter på spa inte påstå att jag bemästrat konsten att ha balans i livet. Inte kan man resa på spa varje gång det blir för mycket? Eller?

En eldsjäl är lite som en oljelampa, så länge det finns olja så brinner man stadigt. Om man bara kan få ett regelbundet tillskott av olja så kan man fortsätta brinna. Så den stora frågan blir då: vad är min olja, min passion??

Upptäckte under min resa en fantastisk webbradiostation som de spelade på den afrikanska restaurang där vi åt middag två gånger (för den första var ju så bra!!). Den heter M2 Sunshine och finns på shoutcast.com, det var en fantastisk blandning som gick utmärkt att göra det mesta till. Varm rekomendation.

När jag loggade in på shoutcast första gången vid hemkomst blev jag ställd av det stora utbudet. Hur kunde jag missat detta mecka av musik?? SR släng dig i väggen typ.. Finns naturligtvis en massa skit också, men så är det ju alltid med valfrihet, det dyker alltid upp en massa skit, man får gräva i allt gödsel för att hitta guldkornen. När man hittar dem brukar det kännas som att det var värt det.

På shoppingfronten så har jag köpt en ny tiara och två par skor, ett par guldiga och ett par svarta med detaljer i silverpaljett.
Utöver det investerade jag en stor summa pengar i smycken av silver med grön bärnsten. Ingen förmögenhet egentligen men för en personlig assistent och spärrexpeditör så känns det ju ändå på kontot... Men det var värt det!
Ska försöka återkomma med fina bilder på ovannämnda fynd vid senare tillfälle...

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


Bookmark and Share

No comments: