Friday, March 30, 2007

femi.se

Satt idag på femi.se som är lokalgruppernas hemsida och letade adresser till kontaktpersoner i hela landet för att sprida flyers inför 1 April-aktionen (håll utkick efter oss då).
Jag insåg hur olika det ser ut i olika delar av Sverige. Stockholm hade bilder av kongress och kongressmiddag och var kanske därmed mest aktuella. Andra tycktes ha stannat upp efter valet med bilder av lokala rikdagskandidater, info om valturnen mm. Lite tråkigt när man ser hur lite nytt det finns. Är det brist på webb-redaktörer? Jag vet ju att det händer saker ute i landet...

Om du är jävligt haj på datorer och känner att du saknar ett syfte i ditt liv rekomenderar jag varmt ett medlemskap i F! och ansvaret för en av våra hemsidor. Du kommer definitivt känna dig behövd och viktig!

Jag ska snart byta om och bege mig in till stan för att äta middag med F!-kampanjs styrelse, vi ska utvärdera vår middag och prata om framtida verksamhet. Tanken var att vi skulle dricka vin och ta det lungt, men jag börjar jobba i spärren kl 21.00 så jag får bara äta inte dricka. Men det blir också trevligt.
Bilder på middagen hittar ni såklart på www.femi.se klicka på Stockholm och notera hur snygg min galablåsa är =)

Ses på söndagens aktion!

No comments: