Wednesday, February 14, 2007

skrämd, rädd och skakig

Panik, min nya fina spegel ramade över mig (eller inte på mig utan bara på min handled som är lite skrapad) och gav mig en hjärtattack. Jag bara panik-grät i säkert 30min. Jag kunde inte ens titta på eländet för så fort jag gjorde det så började jag gråta igen. Nu har jag städat upp det men jag är fortfarande skakig och rädd. Känner att jag inte orkar fler krånglingar idag. Man säger att saker går i tusen bitar men det här var nog minst 2500bitar. Och allt splitter... Tur att Jeppsican köpte en damsugare till mig härom veckan.

Sitter nu och överför filer på gamla dator till nya och inser hur mycket skit man samlar på sig och på vilka konstiga ställen man lägger dem. Hela mapp-systemet är ett skämt. Alltid är det något som hamnat på fel ställe. F! filer i teatervetenskaps-mappen osv. Man kan ju bli knäpp för mindre. Hur hittade jag någonsin nåt???

No comments: