Saturday, December 02, 2006

Julgodis

Igår så gjorde jag två olika sorters tryffelsmet som jag ska rulla på söndag. Just nu befinner den sig i min frys. Årets julgodisextravaganza har redan bara i ingridienser gått på 1000kr. Och då har jag inte börjat köpa glögg än. Jisses!
Fem sorters godis klara såhär långt och galet många fler blir det. Årets utmaning är att lyckas göra en saffran och citron tryffel som går att rulla och därmed doppa i vit choklad.

Jag ska till jobbet snart. Känner mig inte så peppad. Att jobba så mycket som jag gör är verkligen utmattande. Men vad ska jag göra?

Börjar få dåligt samvete över att jag så sällan ser och träffar mina vänner. Jag är så trött att jag knappt orkar svara på sms. Oftas ser jag dem inte ens. När jag ska ställa väckarklockan på kvällen så ser jag att jag fått sms under dagen. Tjohoo!

Hur ska detta sluta?

No comments: