Saturday, October 09, 2010

Nya projekt tar form, nya visioner uppstår.

Det är underbart, vackert och otroligt läskigt.

Igår hade vi möte och la grunden för ett antirasistiskt kampanjarbete för en längre period. Jag älskar när strukturer tar sig form och planer formas. Jag känner att vi har koll inför framtiden, att vi är redo att bredda och öppna upp.


På onsdag filmar jag igen, första gången sedan valrörelsen slutade. Jag är fortfarande lite tveksam till formen för det men något blir det, ett startskott på något nytt.

Jag funderar mer och mer på detta med pengar, det måste gå att få in pengar från fler än våra aktiva medlemmar och på andra sätt än genom stödfester. Men hur? Tankarna snurrar vidare.

Feministiskt initiativ står för allt jag vill i framtiden, det är också läskigt!


No comments: