Monday, December 15, 2008

Adsense rapport i glädjens tecken

I november fick jag min första adsense utbetalning. 960kr.

Sedan dess har jag på era klick lyckats skrapa ihop ytterligare 21,54 US$

Inget man kan leva på men pengar är ju pengar.

Nu tänkte jag att ni får ge förslag på vad jag ska göra med pengarna och så väljer jag ut de mest lockande alternativen och så får ni efter årsskiftet rösta fram det bästa förslaget.

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 300kr
Visst är det intressant?
Blogarama

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,


4 comments:

Anonymous said...

Köpa en riktig fin tiara, såklart ;-)

Anonymous said...

Skänk en tredjedel till Fi, använd en tredjedel till något viktigt och en tredjedel till något riktigt onödigt! Det är mitt tips! :-)

/Elli

Anneli said...

Linnéa! Nu har jag läst några inlägg här i din blogg och jag måste verkligen ge dig beröm för ditt engagemang i olika ämnen!! Fan! va´stolt jag är att vara släkt med dig!! //Da Mom.

feminix said...

Har du inget vettigt att prata om? Om hur skickligt feministerna krossat familjen till exempel?