Monday, July 03, 2006

Sensation: Värmebölja däckar feminist!

Jepp, så är det. Igår höll jag på att förgås. Jag tål verkligen inte värme, höll på att svimma på vägen till t-banan. Sen var jobbet en bastu för sig själv, alltså inte roligt!
Kan vi inte ha val senare? Då kan stora valkampanjen vara på hösten. Det skulle funka bättre för mig.

Idag verkar det inte bara varmt utan även kvavt utanför fönstret. Jag börjar jobba 16.50 och jobbar till 25.15. Handarbetar för att hålla mig vaken. Det ska bli ett skärp just nu.

Borde boka tvättstugan också, ska kanske gå in på SMHI och kolla när det blir regn, vet inte om jag orkar tvätta i värmeböljan. Saknar att ha tvätt maskin i lägenheten.

Ibland så tror jag att anledningen till att folk lägger ned så mycket tid på att fundera på vem de verkligen är, är att de annars skulle behöva konfronteras med frågan om varför de inte är som de vill vara.

No comments: