Monday, July 31, 2006

Pre-Pride

För de allra flesta börjar Pride idag. Själv har jag jobbat med förberedelser i över en vecka. Jag har planerat utbudet i F! tältet, gjort fler örhängen och andra smycken. Planerat pins för Pride, bl.a. nya "kalla mig Leffe"-pins. Dessa f.ö. nu kompletterade med "kalla mig Lisa"-pins.

Igår hade vi ett sista möte för att stämma av allt och gå igenom schemat. Är super peppad och längtar efter att träffa alla väljare i tältet på parkområdet, under debatterna på Pridehouse och i paraden. Längtar efter att se alla Hbt-personer lysa upp när de ser andra människor med årets dogtag som är en "dogbag". Denna väska måste jag förövrigt säga är min enda reservation i glädjen, den är super-ful. Ser ut som en dålig kopia av en dålig kopia av en YSL-väska.

Ska försöka blogga om mitt Pridande varje dag. På återskrivande!

No comments: