Wednesday, April 05, 2006

Linnéor på nätet

Inför valkonferensen var det en massa snack om att man skulle googla riksdagskandidaterna för att ta reda på vem man skulle rösta på. Så för att ta reda på vad folk skulle få se om de googlade mig så gjorde jag det själv. Det var ganska mycket saker som handlade om mig men mest var det på en Linnéa Sjögren som uppenbarligen jobbar jävligt mycket med bibliotek.. Hmm.. jag undrar vem hon är. Funderar på att åka till Gbg och säga tjena.. Fast det verkar ju lite psykat, jag skippar det!

Ganska intressant att se vad som ligger kvar från det man har gjort tidigare. T.ex. så hittar man en massa gamla Offensiv grejer men ingen från alla lokaltidningar i Dalarna jag figurerade i under samma period. Google är förädiskt, eller snarare nätet är förädiskt.

No comments: